dilluns, 16 d’agost del 2010

Monte Perdido: repte aconseguit

Sortim de Fanlo aviat, a les 6 ja som al cotxe i comencem a caminar a les 7 menys 10. El camí és suau fins a Gòriz. Allà esmorzem i comencem a pujar amunt amb algun que altre entrebanc a la ruta. Pugem sense problemes i en 3 hores arribem al coll. Pel camí hem interrogat els que baixen i sembla que no necessitem grampons ni piolet. Del llac el cim es veu primer i comencem a pujar per la escupidera, neta de neu. Ja gairebé a dalt l'Alber, que va fos, es queda i en Pere queda entrampat entre la tartera i la boira que està pujant. Decideixen baixar cap al llac. La Vane i jo seguim amunt. Deu minuts després arribem al coll i la boira es disspia. Fem quatre fotografies i enfilem els últims trenta metres i arribem al cim. Dinem i baixem mentre es va cobrint de nou. Un cop al llac ens trobem amb en Pere i l'Albert i baixem cap a baix. En 3 hores llargues ens plantem al cotxe que haviem deixat al primer mirador. Tornem cap a Nerin on fem una cervesa i cap a Fanlo on en Pepe espera al camp base amb un sopar de xai.

Participants: Pere, Albert, Vane, Pepe i Esteve. Km: 23.