dilluns, 25 de maig del 2009

Susqueda Camina

Sortim aviat doncs els amics de Susqueda han decidit ser tots a dinar a casa i hem d'anar per feina. Ens trobem l'Anna i en Vadó que sumats als 5 de Vilobí fem un total de 7. Anem millorant i cada dia som algun més. Ens parem a fer un carajillo (al preu de carajillo pero el baileys no és per enlloc) a Amer. Pugem fins a Sant Martí Sacalm on ja tothom a començat la marxa. Sóm els últims a començar i enfilem cap a la cara est del massís del Far per anar a trobar la canal de Santa Anna on guanyem altura molt ràpid i ens plantem a dalt en menys d'una hora. Primer control i continuem cap a Coll de Condreu on segons la organització ens espera un esmorzar de butifarres. Ja a la pujda hem atrapat gent i poc a poc anem avançant persones. Parada d'esmorzar i despres de saludar en Salvador Ros tirem cap al Solanot i l'Om i això ja va de baixada. Hem de trobar una canal per on baixa un antic camí sense abans travessar uns magnígics camps i un paisatge esplèndid. La baixada interessant fins a l'arribar al tercer control, situat a la Triola, just sobre l'antic castell de Fornils. Sóm unes màquines i no parem d'avançar gent. Aquí ens tenien reservades unes cervesetes en fresc i després del "toc" ens dividim. l'Àngel sur en quilòmetre llançat cap a Sant Miquel. Ens queden 4 quilòmetres i tots de pujada. Els 7 restants (dic els set perquè ens hem ajuntat amb en Rafa, germà de la Maru, dona d'en Logan, amics de l'Esteve) sortim uns 5 minuts més tard. En Pepe, en Robert i l'Esteve comencen una caça frenètica a l'escapat i no el poden encalçar fins a la meta. Els altres arriben un xic més tard. Resultat final? Arribem a mitja taula, havent sortit els últims. A l'arribada cava fresc, coca dolça, fuet, aigua i vi. Una planta de regal i tonem a Vilobí, vermutet i a dinar. Una marxa per un paratge bastant desconegut i molt ben organitzada. En total gairebé 11 quilometres de bon fer.